Posłowie

Witajcie, kochani!

Przychodzę dziś z ważną informacją.
Myślałam o tym wiele przez ostatni czas i doszłam do wniosku, że blog umiera - tak niestety jest.
Ponieważ jednak pisać kocham, a i wiele rzeczy wciąż poprawiam i publikuję, nie zamierzam z tego rezygnować.
W tym miejscu chciałam Wam ogromnie podziękować za śledzenie mnie na blogach, czy tutaj czy na nieistniejącym już Onecie - bez Was nie chciałoby mi się tworzyć nowych historii, a tym bardziej robić drugiego podejścia do starych. Daliście mi tyle pozytywnej energii i wiary w siebie, co nikt inny.
Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna.
Przepraszam tych, których zawiodłam (a niestety zdarzały się takie sytuacje). Nie mogę już tego odwrócić, ale być może w jakiś sposób uda mi się zrekompensować moje niedopatrzenia i błędy.
Moje plany SasoDeiowe są bardzo duże, zapatruję się też na BNHA, także jeśli jesteście zainteresowani, to zapraszam w progi mojego nowe internetowego imperium.

Oficjalnie przenoszę cały literacki dobytek na Wattpada.
Są tam już rozdziały Lalkarstwa, których nie zdążyłam tu opublikować.

Żeby osłodzić trochę tę chwilę, wrzucam oficjalną okładkę, którą narysowałam do Lalkarstwa.
Pozdrawiam Was najserdeczniej i mam nadzieję popisać z Wami już tam. :)
Wielka miłość!

>>>MÓJ WATTPAD<<<



4 komentarze:

  1. Byłam z Tobą praktycznie od początku i nigdzie się nie wybieram! UWIELBIAM Twoją twórczość i podziwiam Cię za ogromny talent. A okładka jest prześliczna *. *czytałam nowy wpis na Wattpadzie i mam nadzieję, że uda mi się dorwać Twoja twórczość w formie papierowej 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję.♥ Dla Ciebie będzie pakiet VIP!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja jak zawsze dowiaduje się ostatnia (zwyczajnie nie ogarniam 😂😂😂), ale cieszę się że nie porzuciłaś pisania, bo jesteś jedyną osobą, której historię mi się podobają, a czytałam naprawdę dużo. Wiadomo że jest trochę niedociągnięć czy wad, ale sposób pisania czy prowadzenia postaci jest jak najbardziej poprawny. Przede wszystkim ich charaktery są odwzorowane na anime z którego tak bardzo ich kochamy. Co do pisania z BNHA to dla mnie jak najbardziej super, bo to anime też lubię, ale błagam Cię żeby to nie odbiło się na historiach Sasoriego i Deidary. Będzie trzeba znowu zainstalować wattpada, ostatnio nic tam ciekawego nie znalazłam, ale teraz będzie tam po co wchodzić. Dużo zdrówka, kreatywności i twórczości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń